Medewerkers kunnen 24/7 eenvoudig bedrijfskleding en beschermingsmiddelen bestellen, met inzicht in bestellingen en budget.
Medewerkers krijgen de mogelijkheid om op ieder moment eenvoudig bedrijfskleding en/of beschermingsmiddelen te bestellen. Elke medewerker heeft een eigen profiel met eventueel daaraan gekoppeld het kledingpakket voor zijn/haar functie. Aanvullend op het functie kledingpakket kunnen er op individueel niveau aanvullende producten aan bepaalde medewerkers toegekend worden. Een medewerker kan snel inzien wat de bestelstatus is en ook de orderhistorie raadplegen. Ook heeft u direct inzicht in het persoonlijke (resterend) budget. Het budget kan per functiegroep worden ingesteld, maar er is altijd de mogelijkheid om dit ook helemaal individueel in te richten.
Onderstaand wordt in stappen weergegeven hoe het bestellen voor een medewerker werkt.
Met ons online kleding management systeem (KMS) is de registratie en distributie van werkkleding ondergebracht in één oplossing. Zo is de uitgifte van werkkleding goed geregeld! In het onderstaande stappenplan is weergegeven hoe het proces in de basis doorlopen kan worden.
De medewerker logt in op zijn/ haar persoonlijke account.
De medewerker komt op een persoonlijke pagina waar hij/zij kleding of PBM’s kan bestellen.
Het beschikbare budget (financieel en/of product) wordt getoond en gecontroleerd. De bestelling wordt geplaatst en al dan niet naar de manager gestuurd ter goedkeuring.
Zodra de bestelling is goedgekeurd kan de order verder verwerkt worden.
De order wordt verzameld en verzendklaar gemaakt.
Na verzending kan de medewerker de bestelde producten op de gekozen locatie ontvangen of afhalen.
Wilt u meer informatie over de werking van het kleding management systeem of een afspraak maken?
Vul het contactformulier in en wij nemen contact met u op.
Wij laten u graag zien hoe het Kleding management systeem kan aansluiten bij uw bedrijf en welke mogelijkheden het KMS voor u te bieden heeft.